copiamatesdelseglexxi
dijous, 15 de desembre del 2011
Avaluació del treball de grup
També has de valorar el treball del trimestre. Descarrega
aquest document
i, quan l'hages estudiat i tingues feta la valoració de cada apartat, ompli el qüestionari que trobaràs
punxant ací
.
Missatges més recents
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)