Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris eines informàtiques. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris eines informàtiques. Mostrar tots els missatges

divendres, 16 de desembre del 2011

Treballs del 1r trimestre

Ja ha passat un trimestre, i heu (hem, tothom, jo també :) ) treballat molt i molt bé. Ací tenim els treballs fets durant el trimestre.

No són perfectes, són millorables, ... els millorarem.

Però són fantàstics!

Ací tenim les versions definitives... encara que en corregirem algunes errades. Us recorde que en tenim quatre: fractals, criptografia, nombre d'or i diagrames de Voronoi.













divendres, 25 de novembre del 2011

Tutorial de Prezi

Com probablement ja sabeu, la versió gratuïta de Prezi només permet fer presentacions públiques; he creat un compte educatiu per poder treballar tots plegats. La clau d'accés la trobareu al moodle.

Ací teniu unes adreces i dos tutorials. Espere que ens siga útil a tothom.






Una explicació sobre Dropbox

Aquesta presentació explica prou bé com funciona Dropbox. Si teniu preguntes, utilitzeu els comentaris o el meu correu.  

dilluns, 19 de setembre del 2011

GeoGebra


Durant el curs, utilitzarem una eina realment espectacular, anomenada GeoGebra. Es tracta d'un programa que permet actuar de forma interactiva tant sobre construccions geomètriques com sobre gràfiques de funcions.Comença per accedir a aquesta adreça, i tria al menú l'opció "Curset inicial"; les construccions les pots penjar al teu bloc.

Descarrega't el programa d'aquesta adreça:

http://www.geogebra.org