Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris fractals. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris fractals. Mostrar tots els missatges

divendres, 16 de desembre del 2011

Treballs del 1r trimestre

Ja ha passat un trimestre, i heu (hem, tothom, jo també :) ) treballat molt i molt bé. Ací tenim els treballs fets durant el trimestre.

No són perfectes, són millorables, ... els millorarem.

Però són fantàstics!

Ací tenim les versions definitives... encara que en corregirem algunes errades. Us recorde que en tenim quatre: fractals, criptografia, nombre d'or i diagrames de Voronoi.













dilluns, 5 de desembre del 2011

Desenllaç del càlcul de la dimensió fractal

Per fi, estem a punt de saber com calcular la dimensió fractal si la calculadora no té aquesta tecla. Llig aquest document.

dimecres, 30 de novembre del 2011

dimarts, 29 de novembre del 2011

Dimensió fractal

La idea de dimensió la tenim clara, no? Parlem d’objectes de dimensió 0 (punts, ni llarg ni ample ni alt, només una idea), de dimensió 1 (línies, tenen llar, però no ample ni alt, només altra idea però que es veu, com la cantonada d’una habitació on es junta la paret i el sostre), de dimensió 2 (figures al pla, tenen llarg i ample, però no alt; segueix sent una idea, però que també “es veu”, com la superfície d’una taula). I, per fi, la dimensió 3, la dimensió que som capaços d’entendre perquè hi habitem, on tot té llarg, ample i alt. Existeixen altres dimensions? La ment matemàtica és capaç de moltes coses. Posem-la en marxa!

Mira aquest document

dijous, 24 de novembre del 2011

La bellesa, Documental de La 2


¿Esto es bello o no lo es? ¿La belleza es un concepto objetivo o subjetivo? ¿Esto es bello porque me gusta, o me gusta porque es bello? ¿Condiciona la moda la belleza? ¿Hay belleza moral? Luis Antonio de Villena nos ayuda en este documental a desentrañar estos interrogantes.


Punxa ací